Další z aktuálních novinek v naší společnosti je start nového manažerského projektu BNÚ Career, který začíná 7.11.2015 v reprezentativních prostorách BNÚ v Hulíně.


Jedná se o zásadní rozšíření působnosti naší společnosti. Dosud jsme se strategicky zaměřovali výhradně na zkušené finanční poradce, kterým jsme pomáhali se rozvíjet a stabilizovat na finančním trhu. Občas jsme sice vychovali úplného "nováčka", tj. poradce, který neměl vůbec žádné zkušenosti s finančním poradenstvím, ale nebyl to standardizovaný a centrálně řízený proces.

Vzhledem k situaci na trhu, kdy před lety došlo k rozdělení makléřského trhu na dvě skupiny:
1) tak zvané moderní brooker-pooly (tj. společnosti přeposílající vysoké provize bez jakékoliv podpory centrály)
2) a multi-levelové společnosti, které sice vychovávající nové poradce, ale za špatných podmínek. Výsledkem je současný neutěšený stav neuvěřitelně zadlužených finančních poradců. 

Z našich širokých zkušeností a průzkumů můžeme konstatovat, že 90% finančních poradců v ČR je na tom finančně velmi špatně nebo je předluženo (někteří jsou dokonce v insolvenci). Většinou je to způsobeno působením ve společnostech, které je tlačí do čerpání stotisícových úvěrů na kanceláře, nákupu drahých aut (často nesmyslně na operativní leasing), učí je finanční polopravdy a za to poradci dostávají provize dosahujících maximálně 30% našich provizí.

Tato situace se naštěstí netýká většiny našich poradců. To ostatně odráží i celkové hodnocení naší společnosti a vnímání jako prestižní poradenské společnosti.

Ze schůzek se stovkami poradců napříč Českou republikou nám vyplynulo, že letos dochází ke změně postojů finančních poradců. Většině poradců se sice líbí vysoké provize, ale s "personální volností" jim často klesají výkony a výrazně jim také chybí systémy vzdělávání a styl práce, kdy jsou řízeni a decentně "tlačeni" do vyšších výdělků. Dokonce jsou ochotni vzdát se vyšší provize, budou-li se moci rozvíjet nebo si budovat vlastní obchodní tým za systémové podpory centrály. Proto do naší společnosti v průběhu letošního roku přišli noví lidé, kteří se aktivně zapojili do metodického posílení centrály a souběžně do práce na nových projektech.

Výsledkem je strategický krok směřující k rozšíření naší společnosti o úplně nové finanční poradce, které si vychováme podle vysokých standardů BNÚ.

Jedná se o vzdělávací a manažerský program s víceúrovňovým řízením obchodní sítě, kdy je kariérní plán nastaven motivačně k náboru nových poradců. Manažerům se tak týmy řízeně rozrůstají a jejich počáteční investice do svých lidí se jim pak vrací v podobě stotisícových manažerských provizí. Důležitý efekt této struktury je skutečné řízení, ne jen samovolně se plácající jedinci, dochází ke stmelování týmů, pravidelnému vzdělávání (i v obchodních a manažerských dovednostech), rozvoji kanceláří pod firemní značkou a nastavení širších benefitů pro poradce a manažery. Důležitým vysledovaným faktorem je také vysoká loajalita poradců vůči společnosti a manažerovi, který je vychová a umožní jim životní změnu ze zaměstnaneckého statutu na podnikatelský.

Každý v BNÚ má nyní možnost rozšířit svou činnost a příjmy, zapojením se do budování a vzdělávání svého týmu. Získá tak benefity jako stabilní pasivní příjem, podporu kanceláří, 13. platy, doživotní manažerskou rentu a další. Z vlastních obchodů stávajícím poradcům zůstanou jejich aktuální provize a nastavení, v rámci tohoto nového projektu ale samozřejmě platí jiná provizní nastavení a kariérní podmínky.

První kolo tedy proběhne na Moravě 7.11.2015. Vzhledem k vysokému zájmu, budou ale v brzké době následovat další školící programy i v dalších částech České republiky.

Vysvětlíme Vám postup, dodáme materiály, povedeme Vás a také odškolíme podstatnou část cyklu. Bez ostychu nás kontaktujte na personalni@bnu.cz.

Co můžeme slíbit, je že na základě našich personálních, obchodních a manažerských zkušeností rádi pomůžeme každému z vás stát se aktivním a úspěšným manažerem. Současně také rozšíříme naši společnosti o finanční poradce, které si vychováme podle našich standardů.